Veelgestelde vragen

Van zodra U Uw bestelde goederen bij U thuis ontvangt, maar deze echter niet voldoen aan Uw verwachtingen, dan kan U ze terug aan ons toesturen - zie algemene voorwaarden en retourvoorwaarden.

Heeft U een bepaalde klacht, klein of groot, betreffende onze webshop, aflevering enz,,, laat het ons dan zo snel mogelijk weten . Stuur een mail naar info@forstars.be of bel +32 11 43 44 45. Elke klacht wordt met de beste zorg behandeld .

Als U met visa betaald moet het artikel binnen de 3dagen bij U aanwezig zijn . 
Als U betaald via overschrijving op 1 van de Belgische bankrekeningnummers, dan zal het artikel binnen de 3dagen na ontvangst  van de betaling op onze rekening bij U thuis aanwezig zijn .

Artikelen die via onze webshop zijn aangekocht , kunnen ook in onze winkel omgeruild worden . 
Artikelen aangekocht in onze winkel kunnen omwille van technische redenen niet via de webshop omgeruild worden .

Neen. Daar ons gamma zo uitgebreid is, is het echter onmogelijk om alles via de webshop aan te bieden . Een bezoekje aan onze winkel is zeker de moeite waard .

Onze voorraad wordt bij elke verrichting volledig hernieuwd , maar soms is het toch mogelijk dat dit artikel op hetzelfde ogenblik in onze winkel wordt verkocht (deze kans is heel klein, maar niet onmogelijk ). Indien dit voorval zich voordoet , zullen wij U hiervan onmiddellijk op de hoogte brengen . De keuze is dan volledig aan U of U het betaalde bedrag terug wenst door overschrijving op Uw rekening of een ander artikel wenst aan te kopen .

U kan altijd telefonisch contact met ons opnemen op het nummer +32 11 43 44 45  of een mailtje sturen naar info@forstars.be

 

Alle artikelen van het huidige seizoen die te koop zijn op de webshop, zijn ook tekoop in onze winkel. Artikelen met korting van het vorige seizoen zijn enkel te koop via de webshop, niet in de winkel.